טיפול לאחר תאונות

כאשר רכב עובר תאונה, היא יכולה לגרום לנזקים בשלדה ובגוף הרכב. אירועים כאלו הם מאוד לא נעימים, וגם אם נראה שהנזק קטן יחסית – זה חשוב לפנות אל מוסך פחחות וצבע מקצועי. אם נגרם נזק לגוף הרכב – הוא עלול לסכן את הנוסעים בנסיעות הבאות, אז חשוב לא להתעלם גם ממכה קטנה ברכב. 

החלק החיצוני של הרכב הוא זה שנפגע ראשון בתאונות, ולכן טיפול פחחות וצבע לאחר תאונה הוא חשוב. אם אתם חווים אירוע כזה, או שהרכב שלכם ניזוק כאשר הוא עומד בחניה – חשוב לשנע אותו למוסך מקצועי שמתמחה בפחחות וצבע.

לאחר בדיקה של היקף הנזק, ניתן יהיה לקבוע את הטיפול שהרכב צריך לעבור ולתת לכם הערכת מחיר הוגנת על העבודה. התשלום יתבצע דרך חברת הביטוח, והמוסך שלנו עובד עם כל חברות הביטוח בארץ כדי להבטיח שתקבלו הצעה משתלמת בכל פעם מחדש. לאחר שינוע של הרכב שלכם למוסך, אספקת רכב חלופית, בדיקה של הרכב, ומתן הצעת מחיר – אנו נתחיל בתיקון המקצועי. 

הטיפול כולל תיקון שלדה ותיקון של גוף הרכב, לצד תיקוני צבע מקצועיים. בתום הטיפול, הרכב יחזור למצבו הקודם, ולא ניתן יהיה לראות ולהרגיש את נזקי התאונה. חשוב לא להשאיר את העבודה הזו בידיהם של חובבנים. תיקון מקצועי של הרכב שלכם יבטיח שאתם וכל מי שייסע אתכם לא יהיה בסכנה, ולכן טיפול לאחר תאונות צריך להתבצע רק עם מוסך מקצועי – K-Motors.

 

Open chat